Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

lördag 25 februari 2012

Speilblankt solskinn ved hytta


Utsíkt fra brygga.

Her ser du bild på flytebrygga, flåten og viken der vi fisker kreps på hösten.

Ut over bryggekanten.
Som dere ser, så ser det ut som att det er höglyse sommern på bildet. Men det er det ikke! Det er tjukk blankis som blinker i sollyset du ser i bildene. Her ligger ene sönnen å soler seg og nyter i det fine väret.
Utsikten till höyre om bryggen med siven vaiende i vinden.

Benen till ene sönnen min syns i bildekanten, det var riktig skönnt å sitte her idag.
Hadde ikke mye lyst å dra till jobben just då!
Å ennu mindre lyst å dra till jobben fikk jeg, når jeg kom opp fra stranden og "gubben" hadde tent på grillen. Det luktet så godt så godt! Sommer og sol!
Åh som jeg lengter etter varme dager og sol...

3 kommentarer:

desperat hemmafru sa...

Ja, nu längtar jag också till Snavis!!! :-)

Rantamor sa...

Ni fiskar kreps skriver du..och jag vet inte men är det räkor ???
Kan ju ha helt fel.
Men fel har jag inte att ni har det skönt där på bryggan...
ingen snö...
ingen is...
vi som varit på en tvåtimmars havspromenad på isen idag har långt till våren...
Suck..

Ha d gott.

Lindas Lille Leilighet sa...

hei og takk for enda en koselig kommentar inne hos meg:) da jeg begynnte med bloggen var jeg heeelt uvitende ang data. Men headeren(toppen) på bloggen lager jeg i et kjempeenkelt program som heter beeclip.com ..det er gratis og veldig enkelt. Den jeg har nå hr jeg brukt både beeclip og picasa til for å ordne den:) Man lærer mens man holder på, og det er aldri så vanskelig som man tror:)