Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

måndag 13 februari 2012

Ny gardin i stuen

Jeg fannt ut att en ny gardin skulle bli fint i stuen, og dessverre kan min kamra ikke ge gardinet den riktige rettvisen som seg hör og bör. Men det kansje framgår noenlunda att det er fuggler på vepene, og att det henger en annen bakom i "hampetau".


Fuggelmotiv på gardinen
Nå var det tillfelle å få tak i litt billigere gardiner på Hemtex, så da passet jeg på.

3 kommentarer:

desperat hemmafru sa...

Fina gardiner! Jag älskar fåglar också, så det var ju optimalt. Här har vi inte ens gardinstänger. Snacka om att jag har gardinsug!

irina sa...

Takk for kommentar :) Kjempefine gardiner... jeg elsker fugler :)) MVH irina

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Javisst er det deprimerande om man inte kan henge opp några gardiner! Jag menar, man vill ju ha den möjligheten att välja att inte Ha några alls!