Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

tisdag 14 februari 2012

Tulipaner i forsjellige farver og former.

Tulipaner i lyseste rosa...
 Ja dette er det beste  med våren. Man kan lett få tak i friske og fine tulipaner.
Min lokale leverantör, som gror sine egne tulipaner, måtte jeg stikke innom å handle av i dag! Han lovet meg att disse kommer bli mere rosafargede ettersom tiden går når de slår ut litt mer. LITT LILLA i kvistene måtte jeg ha for kontrast og ventetidsfarge...



I denne buketten gjemmer det seg knoppete spragglete röde og vite liljeformete tulipaner og papegöje tulipaner. Det er en helt utrulig fin blomst når den slår ut! Det kan jeg fotografere senere, så dere får se de utslått. Er de ikke helt fantastisk fine i bladene åsså?
Papegöye og liljeformete tulipaner.


1 kommentar:

desperat hemmafru sa...

Tjusiga tulpaner! Jag har också två vaser med tulpaner hemma. Fick 30 tulpaner och 30 små,små påskliljor av Henrik igår på alla hjärtans dag. :-)