Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

söndag 12 februari 2012

Jul - nei - blomster i utakt med tiden...

Amaryllisen som skulle blomstret till jul 2011
Ja som dere ser her, så har jeg en Amaryllis, helt i utakt med tiden den skal blomstre...
JA, det var jo i forhåll till min tidsregning det. Men i blomsterns så syntes nog den att det var helt feil med desember måned, ettersom den har bestemt seg att den  skal blomstre hei villt. Det har slått ut hele 4 st allerede og fler er det på gang...

Rotmos, saltet flesklegg og jordertskocks-og potatis grateng...
Ja jeg lovet å legge ut ett bilde på bloggen om min mat som for noen dager siden bestod av dette. Jeg kan garantere att dette var veeeldig gott!


Jordertskocks og potatisgrateng med cn klikk rotmos, bulgur, tomat og kylling ble det dagen etter på restene av det gode dagen innen.

5 kommentarer:

Shamrock sa...

Varför ska man göra som alla andra? En blommande Amaryllis i februari är väl härligt? ;)

desperat hemmafru sa...

Nu blev jag förbaskat hungrig ska du veta. Att banta är ett helvetes-stadium. Tänker alldeles för ofta på mat och dina bilder gjorde att saliven rinner till. Kan nästan känna smaken...

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

JA JAG MED,jag är ssååå hungrig så du anar inte!

Stridstorpet sa...

Mmmmm rotmos är så gott, och jordärtskocka med.

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Ja jag klagar inte! Jag njuter av den och alla de andra som blommar nu!