Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

lördag 18 februari 2012

Romantiske saker

Må bare vise en söt tallerken med romantisk rosemönster som jeg har i min tallerkenhylle.
Den er plassert der med noen söte servietter i brodert tynnt bommullstöy.

Broderiet er med ett så underbart sött hullmönster. 
Siden kan man bare undre på dette: hvor mange timer tar det hele å sy en sånn her serviett for hand...?
Er det noen som har förstehands info på dette? Da må dere höre av dere i mitt kommentarsfelt å fortelle meg det jeg vill gjerne vite sånne saker!  

3 kommentarer:

Rantamor sa...

Hej hej klart du får norpa mina recept alla är ju inte ens mina egna utan jag har tatt lite här å där, men gillar att göra mat...
och gillar att blogga...
gillar mest att skriva och fotografera...

Ha en finfin kväll.

Shamrock sa...

Gud vad sött. En riktig midsommartallrik

Gunnel sa...

Vilket vackert broderi. Jag samlar på gamla saker både ärvda och sånt jag hittar på loppis. Tycker det passar så bra att blanda med nytt.