Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

måndag 20 februari 2012

Kjöttfarssaus med ovnsbaket potet og ruckolasallat og apelisn


Jeg laget kjöttfarsesaus med vitlök, paprika röde og grönne, lök, tomatpure og forsjellige krydder. Den ble god sa min familie. Till denne sausen måtte jeg jo ha noe. Å egentlig skulle det ha värt pasta, men min mann ble så sugen på klyftpotatis, så da fikk det bli det.  Det grönne, fikk bli hva huset hadde, altså rukkulasallat og apelsin... Ja det  var det hele, og skulle ha lagts inn igår men orken tröt så da fikk det bli idag.

Her er ett bilde på perlehyasinten som nu fått noen fler blomster og ser ennu gulligere ut enn i går!

3 kommentarer:

ide-puffen sa...

Tusen takk for svar. Jeg prøver det enkle og setter dem direkte ned i jorden. Jeg må vel passe på at det ikke blir for fuktig, bare lagom fukt. Du hør av meg igjen om jeg får det til hi hi.
Hei hopp
Klem

gult hus i svingen sa...

Så deilig kjøttsaus:) takk for oppskrift:) Prøver å legge meg til som følger hos deg, men får det ikke til:) Blogger gjør seg vanskelig igjen sikkert;)
trine:)

Gunnel sa...

Jag längtar tills mina pärlhyacinter börjar blomma i trädgården, men det dröjer ett bra tag ännu. Så fina dina är i fönstret. Ha det gott.