Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

söndag 19 februari 2012

Vår i krukker og glass.


Perlehyasinter i krukken på vei å slå ut.
Perlehyasintene jeg köpte för helgen har nå bestemt seg for att det KANSKJE går bra å slå ut nå. Så en liten samling blå blomster syns lengst ner på stengelens blomsterknoppsamling. ER de ikke så söte så man kan smile med hele kroppen!?

De lyst rosa tulipanene - helt åpen.
De rosa tulipanene har begynnt å strekke seg over vasens kant ned mot bordet. Bildet ble tatt uten blixt, ellers ble de så veeldig lyse, så nesten vite ut.

8 kommentarer:

Milla sa...

Pärlhyacinter väcker vårkänslorna till liv och de gör en glad.
Glad blev jag också över att du förstod mitt inlägg om grodorna :)
Det gjorde grodorna lite mindre fula, hihi.
Nu ska jag semom ordverifieringen är klar och så bra att du inte tog illa upp för att jag tipsade dig :)
Jag menar alltid väl. Kramar Milla

Milla sa...

Yippee, den är borta, hihihi. Kram

desperat hemmafru sa...

Vad duktig du är på att blogga! Och ordverifieringen är borta. Kanon! :-)

Puumuli sa...

Hej och så trevligt att du hittat till min blogg också! En härlig tulpan du visar i dag, så vacker färg!

Ha en fin kommande vecka och vi hörs igen!

Kram
Sari från Puumuli

ide-puffen sa...

Pärlhyacintene mine kommer nok fram i hagen når 1m snø er borte.
Fine er dem.
Har et spørsmål. Kan jeg ta av skudd/spirer av Graniumen og plante i jorden direkt?

Her slipper endelig feberen så det blir godt å komme seg ut av soffan :)

God mandag
Randi

gult hus i svingen sa...

Perleblomster er nydelige, prøvde å kjøpe jeg også, men de hadde bare noen i en kopp jeg ikke likte:) Tulipaner blir aldri feil:)

Ha en fin dag:)

Trine:)

Dunnel sa...

Så vackra blommor! I dag skiner solen så det känns att våren är på väg. Skönt att ordverifieringen är borta.
Kram

bokhyllan sa...

Just för tillfället är pärlhyacinter en av mina favoriter.
Ha det fint.