Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

fredag 3 februari 2012

Helg

Kökkenvindu
Jaha, det er helg og jeg er ledig.
Vi har handlet matvarer till helgen.
Jeg har gått på crosstrainern ett mer intervallinspirert program, skulle gått litt lengre om ikke karen satt og masa att det er hans tur nu... eller...? Ja, jeg skal gå en stund till når han er klar.
Nu har jeg just hengt opp de her gardinene, men jeg er ikke fornöyd med de. De får dock henge till jeg har funnet de "rette" gardinene. Dere får veldig gjerne komme med noen velmenende råd!

4 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Så flitig du är som använder crosstrainern. Jag borde komma igång med mina promenader och min zumba igen, men det känns lite trögt...
Jag tycker det ser snyggt ut med dina gardiner!
Kram Kicki

Lindas Lille Leilighet sa...

HeiHei:) Takk for en kjempekoselig kommentar inne hos meg:) Setter jeg stor pris på:) Nå om dagen er det ikke mange prosjekter på gang..Venter på at kreativiteten skal dukke opp igjen snart..og det gjør den forhåpentligvis:) Hyggelig at du vil følge meg videre:)

Kjempefine gardiner! Liker så godt sånne rollup gardiner:)

Ha en fin helg!

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Tack för komplimangen.

Stridstorpet sa...

Fina gardiner! Jag har sytt liknande gardiner av gamla brodyrlakan som jag köpt på loppis./Anne-Lie