Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

onsdag 8 februari 2012

Nyfiken - nyssgjerrig


Fransk kake av noe slag...

Så skulle jeg endelig få pröve den her kaken i forpakningen med den franskeste teksten le moulin du pivert, Twi Bio på

For i vår lille ostebutikk i lille byn/stan, så finns denne å kjöpe, med noen sorts kake i. Pakken har jeg kikket på mange ganger tidligere og nå var denne på tillbud. Den fikk derfor fölge med hjem av denne årsak -nyssgjerrighet...!


Innpakket hver for seg....

Ja, jeg skulle selvsagt spise kaken till en god kopp kaffe var jo meningen, så under tiden som kaffet ble klart, så pakket jeg ut en av pakken ikke såå lille kaken utav plasten og tenkte jo att en liten smaksbit av ene hjörnet kan jo ikke skade mens jeg venter på att kaffet blir klart da... Uhuuu jeg håll på å .... opp allt jeg hadde spist på frokosten--- (spyttet og freste som en gal)ja jeg vet att jeg ikke skal göre sånnt, men om dere hadde smakt den samme kaken så kan jeg nesten garantere att deres reaksjon hadde blitt den samme!
Nei kaken ble ikke oppspist av meg, men kanskje en glad råtte på soptippen blir den lykkelige eier av en nesten intakt kakbit!
Nyfikenhet betaler seg dessverre ikke alltid!

1 kommentar:

desperat hemmafru sa...

Äsch, den där kakan hade jag aldrig ens blivit sugen på. Den ser ju äcklig ut redan från början... Ett tips: Spara kakorna och ta en bit efter varje måltid. Din bantning kommer att gå som på räls! ;-)