Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

måndag 13 februari 2012

Soveroms romantikk


Egg, bröd og salat
 Her ser dere hva jeg åt till middag idag! Brödskive med flere kornslag uten sukker, stekte egg med krydder på, litt skinke, tomater som ligger under eggene og blandet salat og fersk duftende god basilika. Snekkret ihop på det huset hadde å by på!

Nå har jeg fått opp mine nye soveromsgardiner, de er så sööte så man kan svime av. De er litt femtitalls-inspirerte med de hvite små prikkene strödd ut over hele den duse turkise yten. Rosene er så romantiske som hentet ut av en av mine drömmer!

Soveromsvindu.


1 kommentar:

desperat hemmafru sa...

Äggmackan ser superhärligt god ut! Och gardinerna är som du säger riktigt sockersöta. Här händer det grejer på torpet må jag säga! :-)