Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

onsdag 1 februari 2012

Frokost -lunsj - middag

Ribbe, potet og grönnsaker


Lunsj; bröd med kalkun, keso med frukt, eple, juice og kivi.


Rugbröd med chillipölse og eple, druver, juice og kaffe.
 Ja dette hadde jeg igår som frukost, lunsj og middags mat. Å lika dårlig som jeg var bra igår, var jeg å lage bra mat dagen för. Det kan vel aldrig ha noe med att jeg arbeidet dagen för!?
Huff-a-mei, jeg får visst bli bedre på det der med å hålle en jemn og bra mathållning! Drikke passelig mye vann også om dagen. For det er jeg veldig dårlig på.

4 kommentarer:

anneskreative sa...

Dette ser jo godt ut,,,,,,
Jeg syntes det er bare koselig om du finner inspirasjon på min blogg og får lyst til å lage et hjeret av lin.
Det er vel derfor vi blogger,,,og leser andres blogger,,,,for å finne inspirasjon og gode ideer,,,,så bare kos deg .
Anne

Stridstorpet sa...

Mmmm det ser så gott ut. /Anne-Lie

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Tack.

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Ja tack det var gott åsså!
Å tack ska du ha for din bra ide du hadde. Nå ska jeg titte inom om du har fler fine ideer som jeg kan norpe... skrattar förtjust i förväntan.